Re: Instal·lar Opera

El 14/05/07, Orestes Mas ha escrit:
En ubuntu, l'automatix aquest està acusat de trencar les actualitzacions del
sistema, perquè marraneja el sistema de paquets amb els seus
repositoris "peculiars" i demés. En debian no sé si hi és, però jo
t'aconsello fermament que NO l'utilitzis.

Abans d'instal·lar l'Opera, pensa't bé si realment necessites alguna
funcionalitat específica d'aquest navegador privatiu, perquè la veritat és
que jo per exemple no trobo a falter res que no em puguin oferir Konqueror o
firefox els quals, a més, són lliures. Diuen que opera és més ràpid, però he
observat que això depèn força del sistema i òbviament de la connexió a
internet, per la qual cosa... val la pena tot aquest esforç?

Orestes

hola,

el que desitjo (perquè necessito és relatiu) és poder obrir els típics
videos penjats en flash, perquè la gent no fa servir .ogg  (aquesta
gent es la del Utube, per exemple)

Èticament:
- si cal m'espero a que quan sigui algú acabi desenvolupant el plugin
de flash, sigui al juliol, o al setembre...

Tècnicament,
- de moment he assolit baixar-me videos del tube amb  youtube-dl que
venia amb l'espiral al synaptic

# youtube-dl http://www.youtube.com/watch?v=684OLRsTrrs (aquest
concretament és el top de youtube d'ara mateix si li dius "debian")

de moment els .flv no aconsegueixo que sonin, però ja ho descobriré
(no hi he posat tot l'enginy que cal)

fa una setmana algú va recomanar instal·lar opera, i ningú va
parlar-ne tant malament.... navego amb l'iceweasel i l'epiphany.
paciència.

tinc un amd64 m'espero. no opera, don't get automatix. wait...

salut, i gràcies

--
un altre món és necessari!
GNU@linux:/$ apt-get debian