Re[2]: "Active Directory"

Gracies per respondre ràpidament Eduard.

Ho he provat i funciona molt be. Ara solament tinc que mirar la documentació oficial y veure per a que funciona cada paràmetre. xD
L?únic que el suport per a impressió no l?he instal?lat perquè no m?interessa.

Tot i això si algú té més documentació al respecte sempre va be ;)

--
Saludos,
 David                            mailto:davidtrigo123@yahoo.es

LLama Gratis a cualquier PC del Mundo.