Més d'un Servidor X en un PC

Encara m'estic barallant amb les X remotes.
D'entrada, un parell de preguntes :

a) En un únic PC, hi pot haver més d'un servidor X corrent alhora (sense fer
servir vnc ni res per l'estil)  ??

b) Des de l'entorn gràfic (amb DISPLAY 0) faig un CTRL-F1 i obro una sessió
nova, en mode text.
Aquí, en mode text, executo

	X :1

Això engegarà el gestor de displays, i apareixerà la típica pantalla grisa
amb la X.

Representa que ara tinc un NOU SERVIDOR X ??
O que el meu servidor X té dos displays possibles on mostrar finestres, la
DISPLAY 0 i la DISPLAY 1 ??

c) I si ara tinc dos DISPLAY, pot un client mostrar finestres en qualsevol
dels dos ?

HO ESTIC PROVANT I NO EM FUNCIONA.

Josep Molero i Puig
josep.molero@sp.procap.com