Re: no puc muntar CD's

> No entenc la problemàtica que puguis tenir amb els drivers ATI,

Si yo te contara... tinc un fil per aquí que explica les meves tribulacions.

> Prova a editar els scripts en bash que calculen els mòduls que s'han
> d'incloure dins l'initrd. M'explic:
> El que fan es filtrar la sortida d'lsmod i calculen els mòduls que
> farien falta per muntar la partició root.
> Si els edites i "misteriosament" desapareix el mòdul ide-scsi com a
> necessari per a muntar la particio arrel, aleshores en executar-se i
> crear l'initrd ja no el comptarà com a necessari i no el posarà.

Llàstima de no haver llegit el mail abans... bé, me la apunto per un altre
dia. El que he fet és compilar un kernel nou, i aprofitant l'avinentesa, he
tret un munt de ferralla que m'hi sobrava. Ja feia temps que no compilava un
kernel nou, així no perdo pràctica. He de reconèixer que amb la nova versió
dels drivers d'ATI (seguint les instruccions de Flavio Stanchina,
l'instalador de ATI ni tant sols arranca, per variar) ha sigut molt més fàcil
que altres vegades, on vaig haver de tocar els fitxers font per que em
compilés el mòdul. Ara fins i tot ho he pogut fer amb el module-assistant, un
luxe. Això si, he hagut de llegir molt a internet perquè no ha funcionat a la
primera, i s'han d'habilitar-deshabilitar-modulitzar tota una sèrie
d'interioritats del kernel i recompilar.

>ja que veig que hi entens una mica:

Home, gràcies, tant de bo fos així...