Re: Debian a un disc dur extern usb

On Tue, Nov 22, 2005 at 07:41:01PM +0100, SuRGeN wrote:
> El 22/11/05, Orestes Mas <orestes@tsc.upc.edu> va escriure:

> Ja, ja l'he provada, pero al que em referia és instal.lar una
> distribució de forma normal al meu disc dur extern usb, o si més
> copiar una imatge d'una instal.lacio en un disc dur intern, per poder
> arrancar-la mitjançant un cd o des del grub, amb el grub ho he provat
> i no aconsegueixo que funcioni. La segona possibilitat que m'han
> comentat és arrencar des de cd amb un kernel amb suport per a usb i
> llavors establir com a sistema arrel la partició corresponent del disc
> dur. EL problema és que no sé per on agafar-ho... : (

Però si t'arrenca la Càtux des del pendrive vol dir que la teva BIOS suporta
l'arrencada des d'un disc USB, i per tant també t'hauria d'arrencar qualsevol sistema
que estés en un disc USB extern, perquè crec que no m'equivoco si afirmo que el kernel
veu el pendrive i el disc USB de la mateixa manera: a través del mòdul usb-storage.

Et suggereixo que investiguis el sistema d'arrencada de la Càtux i que l'apliquis al
teu disc USB extern.

Orestes