Re: problema amb dpkg

2005/6/24, Jordi Rossell <4xsample@gmail.com>:
> M¨he trobat amb un problema a la hora de instalar un servidor basat en
> debian, ja que pel que he vist totes les noves distribucions peten al
> arrancar la instalacio en el hardware de aquest pc (CPU: PII 500 RAM:
> 512mb HD: 60Gb Seagate Optical devices:  DVD reader) suposo k deu ser
> tema del xipset  o algun altre problema, pero el cas es que usant un cd
> de instalacio vell ("Debian GNU/Linux 3.0 r1 _Woody_ - Official i386
> Binary-1 (20021218)") puc executar la instalacio pero m¨he trobat amb un
> problema, al actualitzar el dpkg peta tot plegat... despres de formatar
> [...]

No estic segur de que siga la causa, pero llevat excepcións no es
recomanable barrejar les diferents branques al sources.list, et pots
trobar amb sorpreses com la que expliques.
Personalment et recomano triar una branca (stable,testing o unstable)
i només una.

www.dvdebian.tk | pcbrutal.homelinux.org
NO, a las patentes de software en Europa