Re: ip funciona dns no

PD: La web es veu bé:

Blogs
Robert 	Ceci

    * Moltes notícies no gaire bones (14/06/2005 - 22:14)

      Avui ha sigut un dia d'aquells de notícies no gaire bones. Per ser més
concret, de notícies com les de sempre, que ja te les esperes però que venen
totes de cop.

      Ja ho sabem que tenim mala peça al teler español però fa uns dies
que ...
    * Primera entrada de blog (13/06/2005 - 17:23)

      Vet aquí la primera entrada del meu nou blog. Ara gestiono un servidor
instal.lat a casa, gràcies a la ip fixa proporcionada per Imagenio. El
servidor corre sobre un portàtil de Toshiba que no utilitzava, al que li he
esborrat el disc per d...

(...)

El Dimarts 21 Juny 2005 12:57, Robert Garrigós Castro va escriure:

--
:: Jaume Sabater

  argus.net TECNOLOGIA CREATIVA
  "creant en la web des de 1995"

  www.argus.net | tel: 932 92 41 00 | fax: 932 92 42 25 | info@argus.net
  Avgda. Marquès de Comillas, 13 (Poble Espanyol) | 08038 | Barcelona