escriptori doble?

Em passa una cosa molt estranya, que potser és l'origen del problema que tinc
amb les fonts (del que ja tinc un fil a la llista). Cada cop que surto de kde
i torno al gdm (carregador que utilitzo) puc veure durant un instant un
flash... de l'escriptori del gnome! És possible que els tingui tots dos
carregats alhora, un per sobre de l'altre? i si no, a què es deu aquest flash
que puc veure? potser no em passaria això si utilitzés kdm?

Gràcies