usb pendrive

hola

al posar el llapis i prova de muntar  em diu que nanai !
amb el dmesg|tail em diu:

victor@icarius:~$ dmesg|tail
 Type:   Direct-Access                      ANSI SCSI revision: 02
SCSI device sda: 1003520 512-byte hdwr sectors (514 MB)
sda: assuming Write Enabled
sda: assuming drive cache: write through
/dev/scsi/host14/bus0/target0
/lun0: [CUMANA/ADFS] p1<5>Attached scsi
removable disk sda at scsi14, channel 0, id 0, lun 0
USB Mass Storage device found at 16
FAT: invalid media value (0xb9)
VFS: Can't find a valid FAT filesystem on dev sda1.
FAT: invalid media value (0xb9)
VFS: Can't find a valid FAT filesystem on dev sda1.

he montat usbmount, hal, gnemo-volume-manager i no se que més he trobat a diferent llocs, badopi, bulma, linuca etc...
i res, evidenment tinc l'udev etc...

es posible que el kernel no suporti scsi?
 no recordo com el vaig muntar però no crec sigui el tema, ja que prèviament he utilitzat altres pen i targes de camara sense problemas

al fstab hi tinc la linea:  /dev/sda1    /media/usb    auto    user,noauto    0    0

debian Sarge  i kernel 2.6

gracies