Re: Movilització universitària contra les patents de programari.

Hola,

Primer de tot, "respon a tots" que sí no quedarà tot en una discussió privada entre tu i jo. ;)
Segona, et repeteixo, amb la legislació actual a la mà el que t'he dit és el que hi ha. No té més volta de full, és llei.
Ara, tu has caigut a la trampa que precisament la SGAE amb connivència amb el ministeri de cultura ens està parant. T'has convençut de que quelcom perfectament legal és il·legal i això és el primer pas per què deixem que algun dia o sigui.

"Una obra ya divulgada puede ser reproducida sin autorización del autor cuando dicha reproducción se hace "para uso privado del copista" y siempre que la copia no sea objeto de utilización colectiva ni lucrativa." Ley de Propiedad Intelectual - Articulo 31

Fixa't que aquest punt és molt interessant, ja que a més assegura a tothom un accés lliure a la cultura. Si senyor cultura que al cap i a la fi és del que estem parlant. Altrament el lliure accés a la cultura, que és de tots, serià només dels que la poguessin pagar.
Mira això: http://images.google.com/images?hl=en&lr=&safe=off&client=firefox&rls=org.mozilla%3Aca-AD%3Aunofficial&q=los+girasoles+van+gogh&btnG=Search
El quadre té un preu, i molt car! Però tothom l'ha vist, i fixa't si fins i tot surten uns nens que l'intenten reproduir. Que són? Pirates? xD
Compte, a veure si farem com al país veí i denunciarem a un pobre director per què en una pel·licula és xiula durant 7 segons la Internacional (http://barrapunto.com/miradero/05/04/11/101245.shtml),

El dt 12 de 04 del 2005 a les 14:40 +0200, en/na Miquel Olavarria Estrada va escriure:
No tinc tant clar que hi hagi tanta llibertat de distribució tenint
única y exclusivament la premisa de que no s'en pot tenir lucre.

El dt 12 de 04 del 2005 a les 14:30 +0200, en/na Francesc Genové Muñoz
va escriure:
> Hola,
>
> Perdoneu que m'hi posi pel mig, però amb la legislació actual a la mà,
> és legal baixar-se cançons d'Internet, copiar-les en CD i regalar
> aquests CD al primer que passi pel carrer. Mentre no cobreu, no esteu
> cometent cap delicte.
> A nosoypirata.com (http://www.nosoypirata.com) i podreu trobar més
> informació. De fet el que fa la reforma "antipirateria" és establir
> com una mena de tel a sobre la legislació actual per tal que no quedi
> ben clara i així els de la SGAE i d'altres "pirates" de debò és puguin
> [...]
Francesc Genové Muñoz <francesc@genove.info/.net> Web: genove.info
Vice-President de Caliu (CAtalan GNU/LInux Users)        Web: caliu.info
- Jo també vull una Europa lliure de patents de programari -
http://patents.caliu.info_ _______ ______ ______ ____ ___ __ _