Re: etiqueta [SPAM ...]

El dilluns  4/04/05, a les 10:14 (+0200), Xavier Noria va escriure:

> Tambe n'estic rebent fa uns dies, la veritat es que el filtre aquest no
> va massa be ni pot rebre feeddback de l'usuari. Jo tinc hashref.com amb
> Ya.com, i no em passa amb altres comptes. Em fa l'efecte que deu ser
> Ya.com qui el posa, algu ho sap del cert?

No sé, el que està clar és que no és debian.org perquè a mi no em surten
aquestes etiquetes, o sigui que ha de ser per força el servidor on rebeu
el correu.

--
ernest

That's all you need tae dae in life. Just be yourself, he'd tell me.
It was the most difficult, challenging thing anybody ever asked of me.
--Irvine Welsh's Glue.