L'udev, el raid1 i la mare que els va ...

Doncs això que tot jugant m'he trobat que sí instal·les un raid1 i després
li dones a instal·lació d'escriptori el resultat final és que el simpàtic
de l'udev es cruspeix tots els dispositius i alhora de recrear els md fa
l'orni ... resultat !!!

El raid1 a pastar fang ... i garrotada a la consola desactivant udev i
creant dispositius a cop de mknod /dev/md0 b 9 0 ...

Això ja ho sé fer !!! ... el que m'agradaria seria quelcom més "elegant" i
és que sí alguna cosa he aprés els darrers anys és que sempre hi ha una
altra manera de fer les coses ;-)

Orestes ... ??? Vos que enteneu del tema ...