locales-nfs

He fet moltes preguntes darrerament a la llista, i es bo que contesti sobre
com m'han anat les solucions proposades.
Locales:
Sembla que pel que fa als locales, el que em va dir en Josep Mª Ferrer ha
funcionat (gràcies!), al menys a mitjes: si instalo amb apt a pèl o synaptic,
ja no tinc el missatge d'error, però si ho faig amb kpackager, si. Suposo que
el problema ara és amb el perl, que pel que sigui segueix sense reconèixer
els locales.

Unaltre tema és la correcció ortogràfica a KDE; al centre de control no tinc
l'opció d'escollir català amb aspell, a pesar d'haver instalat aspell-ca. Amb
ispell, em surt com: (tinc ispell-ca instalat)
Desconegut [catala]
Desconegut[catalan]
i cap dels dos funciona, per exemple, en el moment d'escriure això intenta
corregir-me en anglès... Si en Jordi Mallach, mantenidor dels paquets i
habitual a la llista em dóna un cop de mà, li agrairé eternament... i si és
qualsevol altre, també.

NFS
He reinstalat el sistema, (sarge 32) després d'un desastre d'intent d'instalar
pure64 , com explico en unaltre fil, i s'han solucionat els problemes amb nfs
(???), ara tinc transferències sostingudes a 1 Mb/s, que no és una bala però
molt millor que les 5 K/s d'abans... i és més o menys el que conseguia amb la
Mandrake. Suposo que es pot millorar remenant la configuració de nfs.

Ricard