Re: problemes amb nfs

A Dijous 17 Febrer 2005 13:49, vàreu escriure:
> El dc 16 de 02 del 2005 a les 05:16 +0100, en/na rpb va escriure:
>
> Et passa el mateix tant si estas rebent el flux de dades, com si l'estas
> enviant??

Doncs si, tinc el mateix problema tant si envio com si rebo del servidor. És
molt extrany, doncs per exemple acabo d'iniciar una transferència de 256 Mb,
i en pocs segons han passat 200 i tot d'una es posa a 5-10 Kb/s, i un temps
estimat de transferència de vàries hores. El resultat és que és pràcticament
impossible transferir fitxers de més enllà d'uns pocs megas.
També, així com abans la navegació per les carpetes del servidor era
instantània, ara segons com, és com si s'encallés i la finestra del gestor de
fitxers es congela, de vegades fins uns 30 segons.
Per si serveix d'orientació, el fstab actual pel muntatge de les particions,
que vaig copiar del que tenia  a l'antiga Mandrake és:

Original:

servidor:/home/particio /mnt/servidor nfs defaults 0 0

però amb aquests paràmetres, s'em demanaven privilegis de root, (imagino que
els defaults d'una Mdk poden diferir dels d'una Debian, tampoc ho sé) així
que vaig fer:

servidor:/home/particio /mnt/servidor nfs rw,user 0 0

Val a dir que el servidor és casolà, i que les qüestions de seguretat no són
importants, m'interessa més aviat la funcionalitat.

També assenyalar que els meus coneixements de nfs no passen d'elementals...
estic llegint el nfs howto però molt del que llegeixo se m'escapa.

Ricard