Re: AMD Athlon 64 a 3200 -- Instal·lant Debian

A Dimarts 15 Febrer 2005 23:15, Antoni Segura Puimedon va escriure:
> debian-user-catalan@lists.debian.org>

El port de que parleu, segons he llegit, està complert en un 97%, però resulta
que entre el 3% restant hi ha, entre altres, l'Openoffice... si bé és
possible executar-lo en un entorn chroot de 32 bits. El mateix problema hi ha
en els pluguins binaris del tipus de shockwave flash, que si volem
utilitzar-los ha de ser en un navegador dintre del chroot.

També tinc un amd64, però per la meva part, m'esperaré a que la cosa maduri
una mica. Prou problemes tinc en fer que tot em funcioni com deu mana a 32
bits...

Ricard