Re: escriure en NTFS

hola!

> Hi ha dos drivers lliures pel suport NTFS per linux, l'antic, que anava
> de sèrie en el nucli 2.4.x tenia un suport gairebé complet per les
> funcions només-lectura. A més a més, disposava de codi d'escriptura
> altament inestable (pèrdua de permisos, corrupció de les taules de
> continguts) per particions NTFS corresponents a NT4.
>
> La versió nova del driver, disponible en 2.6 (i backportada a 2.4) té el
> suport de lectura funcional i estable al 100%. El suport d'escriptura és
> molt limitat i només permet (amb seguretat) modificar arxius sense
> alterar-ne la mida.

ostres! això és així? no he provat mai d'escriure en una partició ntfs, però tenia les esperances posades en el 2.6 , a qui creia perfectament capaç d'escriure en un ntfs. Suposo que sense haver-ho provat, no tinc res a dir, però justament tinc un parell de recompilacions de nucli pendents a les quals els hi volia habilitar el suport d'escriptura.
Realment és tant desaconsellable?? sabeu d'url que parlin d'aquest tema?

en fi, que si és com dieu (que no ho dubto), quina putada! ;)

apa,

salutacions,

pau.