Re: Mozilla/Firefox mes lent que konkeror?

Bona manera de fer publicitat.
Al teu Firefox no li passa res.
Ets accionista del negoci?
Salut.

En/na calbasi ha escrit:

Hola,

Des de fa uns dies (2 o 3 setmanes, crec) he observat que en una web en
la que em moc amb asiduitat (disculpeu la publicitat)
www.delaterra.net/botiga/catalog/ el mozilla i el firefox que van amb la
testing van molt més lents que el konkeror... (no em passa amb totes les
webs, però en aquesta si). No sé que pot passar, la web aquesta té PHP i
MySQL... Potser això? O pot ser degut a un filtre del servidor on està
hostatjada?

En fi, era per veure si li passava a algú més o és cosa de la
configuració del meu sistema...

Salut,

Joan