Re: L'Xfce4 al kdm

 --- Lluís Gras <serni@serni.net> escribió:

> l'agulla, algú em podria
> perque a les opcions del
> ja arrenca desde el kdm
> veritat m'agradaria

> Em contesto jo mateix ... coses de l'estimada, es
> veu que li ha donat per
> entaforar l'xfce4.desktop a
> /usr/share/xsessions/xfce4.desktop i pel que
> sembla el kdm el busca a
> /usr/share/apps/kdm/sessions/xfce.desktop ...

  Cert. També pots editar el kdm des de l'usuari
"root" per afegir la nova sessió, cosa que d'altra
banda crec que hauria de fer per omissió.

  Això d'instal·lar un fitxer a ma tingueu-ho molt en
compte doncs l'hauràs de desinstal·lar tu mateix. Tot
i que aquest tipus de fitxer no et donarà problemes,
personalment prefereixo emprar el ~/.xsession i la
sessió per omissió des del KDM, només d'aquesta manera
se'l llegeix.

  Atentament
  Toni

=====
Sort

## Correu-e :	<bella5 AT teleline DOT es>	##,
## ID de Jabber: vasten AT jabber DOT org	## i
col·laborador dels projectes:
    Debian en català: http://www.debian.org/international/Catalan/
    KDE en català: http://ca.i18n.kde.org/
    T.P: http://www2.iro.umontreal.ca/~pinard/po/registry.cgi?team=ca