Re: Pregunta sobre distribucions

si a /etc/apt/sources.list tens posat testing (i no sarge) no t'has de
preocupar per res. no hi hauria d'haver cap canvi significatiu. de fet,
pels que ja tenen una debian instal·lada no n'hi haurà massa de canvis, ja
que les principals millores són en l'instal·lador i en alguns assistents.
els paquets en sí seran els que en aquell moment estiguin estables. el que
si que és probable és que els programadors s'afanyin per resoldre els bugs
que tenguin pendents perqué un paquet concret entri a la nova estable
"oficial".

fins ara

Jordi Regincos Isern, vares dir:

>Hola a tothom,
>
>tinc un dubte sobre les distribucions de Debian (tinc un testing a casa):
>
>quan s'alliberi la nova stable, tots els paquets que ara m'apareixen com
>a testing (quan faig un apt-show-versions) i que s'incloguin a la nova
>stable, m'apareixeran com a tal quan faci l'apt-show versions després
>del corresponent apt-update? O caldrà fer alguna cosa més?
>
>Gràcies i fins la propera
>
>Jordi

     ^ ^
     O O
    (_ _)
muzzol(a)mail.ru
jabber id: muzzol(a)jabber.dk
No atribueixis qualitats humanes als ordinadors.
No els hi agrada.
<echelon spamming>
bomb terrorism bush aznar teletubbies
</echelon spamming>