Re: No em reprodueix el cd de música - mini cdaudio digital howto

això m'ha funcionat, gràcies.
Cap de les meves unitats té el cable que l'uneix a la placa base (so
integrat), si el tinguéssin funcionaria el KsCD?? si no té res a veure,
perquè no funciona el KsCD?

gràcies

guillemBarba

A Dilluns 01 Novembre 2004 15:59, muzzol va escriure: