Re: Mozilla Firefox passa del locale català

Amb el mozilla li pots canviar les llegües dels menús al menú
Edit>Preferencies>Apariència>Llenguatges (cal que t'hagis baixat els
paquets de català per mozilla amb l'aptitude, etc.)

Joan

On dl, 2004-08-02 at 19:24, Albert Farrés wrote:
--

"El meu paper no és transformar el món ni l'home sinó, potser, el de ser
útil, des del meu lloc, als pocs valors sense els quals un món no val la