Re: problema arrancant

> Tinc una sospita, al kernel config la variable CONFIG_AIC7XXX=m
> i he llegit altres amb valor y
> "supose" i voldria que algú m'ho confirmara, que =m vol dir mòdul i =y
> vol dir que ho compila al kernel

Efectivament. La y ho compila amb el kernel i la m ho deixa com a mòdol.
És una situació que es dóna a vegades. A mi m'ha passat que tenia suport
per reiserfs com a mòdul i la partició / amb reiser i clar, no tirava.
Jo sempre ho he fet compilant de nou el nucli amb la opció com a Y.

De totes manres hi ha la possibilitat de fer-hom amb l'initrd, però no ho
he fet mai. Pel que costa compilar-ho al nucli no em complico la vida

--
Xavier Diumé i Felip
Si fas servir Outlook no em posis a la teva llista