Re: Paquet myspell-ca

On dc, 2003-09-03 at 12:03, Xarx wrote:

> Hola
> Amb openoffice.org  1.0.99+1.1rc3-1 s'ha instal·lat sense donar errors.
> Però  el  openoffice.org-spellcheck-ca_20030528-1 que vas empaquetar  també
> funciona perfectament.
> No sé quina avantatge té aquest paquet MySpell.
> Ara veig que a l'ortografia del OO tinc activada la opció OpenOffice
> MySpellChecker,  no recordo que hi deia avans
> Salut.
>
> Xarx

Hola!

Els paquets anteriors openoffice.org-spellcheck-ca* ja no s'accepten a
Debian perquè el Mozilla també farà servir myspell i el que s'ha fet és
instal·lar-los apart, ja vulguis un corrector pel mozilla o pel
Openoffice.

El paquet myspell-ca només funciona pel OpenOffice 1.1 (1.0.99 són les
betes) i no funciona per OpenOffice 1.0. Així doncs, els que tingueu
openoffice.org 1.0 deixeu l'anterior openoffice.org-spellcheck-ca (que
està a http://www.arrakis.es/~jmones/debian )

Si utilitzeu sid desinstal·leu primer el corrector anterior:
apt-get --purge remove openoffice.org1.1-spellcheck-ca

I llavors instal·leu el nou amb "dpkg -i"

El nou paquet no desinstal·la automàticament l'anterior perquè
l'anterior mai va ser oficial.

Segurament el nou paquet tampoc serà oficial, o sigui que aneu en compte
quan aparegui a Debian sid el nou, ja que ha de passar pel filtre d'en
Jordi, que és el que domina :)

Salut!

Josep