Re: Repartir joc [Era: Re: [TR] Re: Debian Errades? index_ca.html]

A Divendres 06 Juliol 2001 02:26, Miquel Vidal va escriure:
> Ignasi Tura dijo:
>
> bé, doncs ho fem aixi. I que cadascú es recordi d'avisar quan agafi un
> wml. Per pujar-lo, de moment només ho pot fer el jordi.
>
> m.

OK, a mi em sembla perfecte, em s'hom baixat els mòduls del cvs i ja tinc
clar com ens repartim la feina. Demà us envio el meu donations.wml i ja
veurem on em fico.

--

  Sort

######## Antoni Bella Perez ####################
# [Pàgina de traduccions del nucli Linux]                    |
# http://www.terra.es/personal4/bella5/traduccions.htm
# [Traduciones al catalan del Nucleo Linux]                |