Re: Granskning Tillkännigivandet av Debian 10

On Sat, 6 Jul 2019 01:28:25 +0200,
Sebastian Rasmussen<sebras@gmail.com> wrote:

>Jag tog en titt och hittade saker som jag reagerade på. Det betyder
>inte att de nödvändigtvis är fel, kanske är formuleringarna de bara en
>smaksak. Jag hoppas mina kommentarer reflekterar detta. :)

Stort tack för korrekturläsningen, det uppskattas!

Kolla gärna igen på den svenska filen i git-förrådet, det engelska
originalet uppdateras visst fortfarande. (Jag försöker uppdatera svenska
översättningen när förändringar i det engelska originalet sker).

mvh
-- Andreas Rönnquist
mailinglists@gusnan.se
andreas@ronnquist.net