Re: Traducere incorectă în d-i

Vitalie Lazu a scris:
> Bună ziua,

Salut,

Sper că nu deranjează limbajul mai relaxat :-)

> N-am găsit unde să postez acest bug, așa că am găsit adresa dvs. în sursele la debian-installer și am hătărât să vă scriu.
> Dacă am greșit cu destinație, mă puteț ajuta să postez bugul unde trebuie?

Am pus lista traducătorilor români în Debian în CC, te rog să continui
discuția cu ei. De ceva timp nu am mai fost activ în Debian.

> La screenul pentru configurarea GRUBului, se face referință la man-db, atașez și un screenshot.

Da, ciudat. Nu știu care-i cauza, poate te ajută Andrei Popescu cu
treaba asta sau altcineva de pe listă, deși nu exclud posibilitatea unei
probleme în software.

Poți să precizezi exact de unde ai descărcat imaginea de instalare, ce
variantă era (netinstall/businesscard/full DVD/etc, arhitectură) și alte
informații care ar putea fi relevante?

> Degrabă este release și nu ar trebui să fie această eroare:

Adevărat :)

Andrei, poți să verifici să vezi care e problema?
--
Regards,
EddyP