Re: Comentarii generale si cor pana la Cap.2 inclusiv [Was: Re: [RFR] ...]

Eddy Petrișor <eddy.petrisor@gmail.com> wrote:

> Nu m-am uitat încă la diff. Aştept rezultatul la darcs send :-D .

E pe ţeavă (către listă). Sper să nu fie probleme cu codificarea, am
rulat cu LANG=ro_RO dar se vedeau chestii ciudate în loc de diacritice.

> Trebuie să înregistrezi modificările
>
> darcs record
>
> sau
>
> darcs record -a
>
> dacă vrei să înregitrezi toate modificările.

Sorry, trebuia să RTFM înainte.

Salutări,
Andrei
P.S. Mi-am setat semnatură digitală. Te rog să-mi spui dacă sunt
probleme înainte de a seta implicită.
--
(Albert Einstein)