Re: Fwd: Sarge Release Notes - Status update

On 6/2/05, Sorin B. <sorin@bonbon.net> wrote:

> ok, mai astept cu aptitude, sa iasa la rampa sarge, si mai vedem pe urma

bun, dar trebuie să ţi cont că traducerile nu vor ajunge decât în r1,
care nu se ştie când va fi, deşi în arhive probabil că se va
propaga... (faţă de cd-uri unde nu)

> hmmm, iar e vorba de ubuntu??? mi-s din ce in ce mai "simpatici"
> africanii astia...

a fost doar o presupunere, fără nici un fel de substanţă, te rog să
ignori remarca-mi anterioară. Nu vreau să pornesc o vendetă
nejustificată împotriva Ubuntulinx.

> la fisierul asta ma refer:
> http://people.debian.org/%7Eseppy/d-i/level3/files/ro/aptitude_po_ro.po

Şi cu cel e el diferit de ce aveai tu?