Re: Evitarea muncii duplicate sau tratearea conflictelor

Ovidiu,

Sper ca i-ai contactat pe ultimii traducatori inainte de a le modifica
traducerile, fiindca altfel gestul tau n-ar fi deloc OK. Cu atat mai
mult cu cat ti-am adresat deja o invitatie de a te inscrie pe aceasta
lista inca din 28 martie, in momentul in care am vazut pe ubuntuforums
intentia ta de a actualiza debian-installer. Nu ai raspuns la acel
mail...

Sper ca a fost doar o scapare din partea ta si ca vei continua intr-un
spirit de echipa.

PS: Eddy, sunt curios daca oricine trimite traduceri pt. d-i ii sunt
commit-uite pe svn?

-dan