Re: t_umaczenia gdzie co jak

On Tue, Jul 01, 2003 at 02:22:22AM +0200, Marcin Owsiany wrote:
> AFAIK nie ma jakiegoś scentralizowanego projektu tłumaczenia tych
> szablonów, ale nic nie stoi na przeszkodzie żeby się za nie zabrać.
Jest. W poprzednim mailu podałem co i jak. Można się do tego dostać
z poziomu http://packages.qa.debian.org/. Tabelka "Other links", pozycja:
Debconf templates's translations (DDTP).

Pozdrawiam
	Czesiu
--
opadły mgły i miasto ze snu się budzi, góra czmycha już noc
ktoś tam cicho czeka by ktoś powrócił, do gwiazd jest bliżej niż krok