DDTP pending, mit lehet tenni? Lehetőségek. Vélemény

 Hi!

 Haluska Gyuri - george - írt egy levelet, hogy mit lehetne tenni DDTP
ügyben?

 mit kell tudni? Egyelőre nem tudott megvalósulni a rendes linux.hu-s
infrastruktúránk, a DDTP pedig hónapok óta haldoklik, ergó: sem feltolni
nem tudtuk az anyagokat, sem friss leírásokra dolgozni nem tudunk.

 A DDTP-t lendíteni akarjuk, mit lehet tenni?

 Az egyetlen lehetőség csak az infrastrukturális lehetőségek
megteremtéséqvel támad:

 két lehetőségünk van, megvárjuk a linux.hu-t vagy elfogadjuk george
ajánlatát.

 Tételezzük fel, hogy van egy szerverünk egy normális domainnel, amin
rendelkezésre állnak az alapeszközök pg, perl egyebek, és amit
használhatunk.

 Az alábbiakat kell tennünk, ahogy a levélben áll, hozzátéve, hogy george
a segítségét is felajánlotta, várom a véleményeteket, mielőbb:
köszönettel ---