Re: Prihlaste se!

On Thu, Oct 13, 2005 at 09:55:01AM +0100, Martin Vlk wrote:
> Z jakého pohledu na tom nezáleží? Mě osobně záleží na tom se dozvědět,
> jak se dobrat správného řešení. Doufám že na tom není nic v nepořádku.

Tohle je samozrejme v poradku, jak se dobrat spravneho reseni nejakeho
problemu me samozrejme zajima take. Myslel jsem, ze neni rozhodujici, jestli
v textu je tvar se s nebo š, ,,dobre'' jsou oba. Apropo, nejsem zadny
odbornik na cestinu, to odvozeni mozna je a mozna neni spravne, to je jen
moje vlastni odvozeni, ktere se mi zda ,,rozumne''.
No, myslim, ze bychom tuhle debatu uz mohli ukoncit... :-)

Jan Outrata