Re: tiparo coronet ĉe pdflatex

 -- Luiz Portella skribis:
>mi provas uzi pdflatex por tex-dosiero kun
>
>\fontfamily{cot}\fontsize{10}{12}\selectfont

>do problemo pri cor8u kaj cor7j. kiel mi povas solvi?
>
>mi havas instalite ĉiujn pakojn de texlive. pri coronet estas
>texlive-fonts-extra, kiu enhavas pakaĵon "coronet", tamen per ĝi aŭ ne,
>mi ne sukcesas uzi tiun tiparon.

S! Nelonge post sendo de ĉi mesaĝo, ĉar ne venis respondo
mi men trovis la vojon. (mi demandis ankau ĉe Debian en la
portugala kaj en la angla)

Mi reiris al tetex. Jen kio savis min:

http://www.tex-br.org/index.php/Instalando_Fontes (pt)
http://www.umantec.nl/fontinst/index.html (en) (originalo)

skriptoj de la gvidilo en la portugala enhavas cimon, tamen
la gvidilo utilas pro klarigoj kiuj ne troviĝas en la originalo.

mi provis coronet, tamen malbone ĝi ne enhavas ĉapelo por
niaj literoj :(

kiel ajn, tiuj gvidiloj helpas instalado de ajna tiparo.

Luiz