Re: vortoj de teksto

Saluton,

tiam vi eble uzu nur tion :

tr A-Z a-z | sed +'s/[^a-zA-Z]/\n/g' | grep -v '^$' | sort | uniq

Tio ne  kalkulos la  oftecon de  le vortoj, ecx  ne ordigos  ilin laux
ofteco  ;  sed  cxiuj  vortoj  de  la  teksto  simple  estos  alfabete
listigitaj, sen iu ajn aldonita cifero...

Poste, per > vi konservu ilin  en 2 dosierojn, kiujn vi efike komparos
per "comm -12".

Se mi bone komprenis vian problemon, mi pensas ke tiel vi sukcesos !

Gxis' !
  seb