Evolution unikode

Sal'

 mi metis novan artikolon, temas pri Evolution unikode,
 http://www.lujz.org/komputilo/node10.html kaj ree mi petas
 korekton/sugeston.

 Se iam iu demandis vin pri kiel labori esperante per posxto en
 linux kaj:
 1) vi volis helpi lin pri "bona" solvo (kaj ne tre facila) kaj li
 rezignis

 2)vi rezignis helpi homon, kiu ecx ne scias en kiu distribuo estas,
 kaj ecx scias kio estas distribuo

 bv. informu lin pri cxi tiu artikolo.

 Mi volas malgrandigi la bildojn de la artikolo (ne nur laux grando spaca
 sed kb-a ankaux, kiel mi faras?) Mi uzis Gimp por kapti ilin, kaj ne volas
 rekapti, t.e., mi volas lerni fari tion al dosiero ekzitanta, ne fari
 tion dum mi kreas ilin.

dankon,
luiz

--