Re: x.org apt

Pzt, 2004-10-04 tarihinde 22:05 +0300 saatinde, Emre Kadıoğlu yazdı:
> Merhabalar,
>
> Debian x.org a geçecek diye söyleniyordu fakat hala böyle bir geçiş
> olmadı benim bildiğim yoksa oldu da mı benim haberim yok
> eğer böyle bir şey olduysa derleyerek kurmak dışında x.org a nasıl geçiş
> yapabilirim
>
> yardımlarınız için şimdiden teşekkürler

Xorg'a Sarge piyasaya çıktıktan sonra geçilecek ve şu anda resmi olmayan
herhangi bir atp arşivide görünürde yok. Başka bir yol ise Xorg'u
kendinizin derlemesi, nasıl yapılacağına dair belgeleri Google'da
"debian+xorg" gibi bir arama kriteriyle bulabilirsiniz.

Kolay gelsin.

> iyi çalışmalar

Erçin EKER
UIN: 82166138
Jabber: ercineker@jabber.org
what's the difference between chattr and chmod?
  SomeLamer: man chattr > 1; man chmod > 2; diff -u 1 2 | less

                      -- Seen on #linux on irc