Re: KDE Debian

Alla paket för KDE kan du inte hitta i en mapp hoss debian. Det skulle vara om
någon inofficiell paketering finns hoss KDE eller något, men jag ser ingen
anledning till att det skulle finnas.

Men du kan uppnå ett liknande mål med apt-get som med wget. Genom att ge -d
eller --download-only som option till apt-get så laddar apt bara ner
paketen men inte installerar demr:

apt-get --download-only install [kde]

Ange task paket eller paket som tillhör grundsystemet för KDE som ska
installeras så kommer du att få alla dependencies.

--
* John Ericson john@john.pp.se
* ICQ: 7325429 JID: high@jabber.org