Re: En undran

Hej John och Debianer!

> Jag hörde om dina ideér på en *samarbetsring* och tycker att det låter
> mycket intressant. Jag är dock inte egenföretagare, men har funderat på
> det. Det skulle vara intressant att träffa andra, och få tips o
inspiration
> från andra erfarna.
>
> Så nu undrar jag om denna ring enbart gäller företagare, eller om andra
> också är välkomna?

Ok, nu har det kommit lite reaktioner, vilket är bra, nu återstår att se vad
vi kan göra.
En hel del av responsen har varit av typen: och, vad nu?

Ja, vad nu? Jag föreslår att vi träffas, helst (IRL, men annars på nån chat
eller så) och snackar
om vad vi vill göra, och om vi vill göra något. Jag bor i Stockholm (typ) så
jag föreslår helt enkelt
att vi ses på Kafé 44 (Tjärhovvsgatan 46 - vid medborgarplatsen) tisdag 5/6
kl. 18.00 och
tar en fika. Föemodligen, så passar det inte så många så bra, så kom med
motförslag.

hare, a&k, tomas

ps. jag vet att svenska debian listan inte är det optimala forumet för det
här, så om ni (vi)
vill kasta ut tråden så gör det.