Re: mysql

On Sat, Oct 19, 2002 at 09:57:04AM +0200, Krzysztof Kajkowski wrote:
> Nastał dzień: Mon, 14 Oct 2002 12:01:55 +0200

> Po instalacji php4-mysql możesz jeszcze w /etc/php4/apache/php.ini dać
> extension=mysql.so a w pliku php (jakby jeszcze nie działało - robi się
> tak dla np. skryptów uruchamianych z palca a nie z WWW):
a zeby to dzialalo totrzeba doinstalowac tez obsluge mysql'a dla php :)))
mialem ten sam problem przedwczoraj (i dalbym sobie reke uciac ze mam zainstalowane :)))

pzdr
yanek

PS. dobrze ze nie dalem, bo bylbym dzis bez reki i pisalbym dwa razy wolniej :(
--
Linux is user-friendly. But it chooses its friends very carefully.